26 Temmuz 2013 Cuma

Android Os (işletim sistemi) Google.com.process.gapps Has stoped hatası ve çözümü


Merhaba arkadaşlar galaxy nexus 4.2.2 jelly bean cihazımda karsilastığım bir sorunu ve çözümünü paylaşmak istedim.

Cihaza çok sıklıkla uygulamalar yükleyip kaldırıyorum bundan dolayı birçok problemle karşılaşıyorum google.com.process.gapps has stoped hatası bu hatalardan sadece bir tanesi, sürekli uyarı veren bu hatayı biraz araştırmayla çözdüm.



Hatanın sebebi işlemlerde varsayılan olarak kullanılan uygulamaların biri veya birkaçının bulunamadığı ndan veya çalıstırmanın başarısız olmasından kaynaklanıyor.

Çözüm:
Ayarlar menüsünde bulunan uygulamalar menüsüne giriyoruz ve sağ üstte bulunan seçenekleri görüntülü yoruz ve listede bulunan uygulama tercihlerini sıfırla menüsünü seçiyor uz. Bu işlem sonucunda telefonumuzda veya tabletimizde bulunan dosyaların varsayılan olarak hangi uygulamayla açılması gerektiğini yeniden tanımlamamız gerekiyor bunun için her dosya açışımızda gelen uyarılarda hangi uygulamayı kullanmamız gerekiyorsa onu seçiyor uz.

Bu şekilde google.com.process.gapps has stoped hatasını çözmüş oluyoruz.

Mobil Cihazlarla ilgili yaşadığım sorunları ve çözümlerini bloğumda yayınlamaya çalışacağım

Malik Bakacak

.Net Software Developer

Yazılım Uzmanı C# / Visual Basic / ASP / WPF / Silverlight / Expression Blend / WCF / Expression Design / Visual Studio 2010 / .NET 2-3-3,5-4 / MsSql Server 2005 - 2008 / Mysql / Ms Access / Installshield

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder